reklama

Aby som nezabudol PIN-y, napísal som si čísla na karty

Než som si zapamätal jedno PIN, pribudli mi ďalšie tri. Niet divu, že moja mizerná pamäť, uchovávajúca ešte trikrát dvanásť PC hesiel, začala štrajkovať. Pri bankomate si spomínala na číslo k teleplatbe, namiesto PIN-u ku kreditnej karte sa mi vybavilo len staré PIN k prvej SIM-ke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Po zúfalých pätnástich minútach strávených pri monitore DVD požičovne a preklínajúc nápis ZADAJTE PIN , som sa zapovedal. Niečo s tým musím urobiť! Pri dlhšej prestávke v používaní niektorej karty hrozí, že si nespomeniem už nikdy.

Nápad mi vnukla neznáma dáma pri pokladni. PIN číslo si najprv pozrela na svojej platobnej karte, kde ho mala zapísané. Paráda...

Doma som si vyložil všetky karty, ktorými disponujem. Našiel som lepiace štítky a posledný raz som si pospomínal na PIN-y. Potom som nalepil na karty štítky s číslami.


SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Jedna z kariet
Jedna z kariet 

Nie, nie sú to presne PIN čísla. Nemôžem vylúčiť, že sa karty dostanú do ruky nepovolanému. Skutočné PIN mám teraz len jedno. A čísla skutočného PIN-u pripočítavam (či odpočítavam? :) ) k číslam na karte. Výsledok je správny PIN.

Ak mám na karte 6241 a súkromné číslo je 0221, skutočný PIN je 6462. Číslo 1036 na karte dáva pri rovnakom súkromnom PIN-e 1257. Celkom to funguje, lovenie PIN-ov v pamäti je šedá minulosť. Jediná starosť, ktorá mi zostala, je kontrola lepu.

Zatiaľ drží. Musím ešte niečo podobné vymyslieť na prekliate heslá do systémov

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu