reklama

Denník z prelomu tisícročia

Mám doma funkčnú 486-ku. Učil som sa na nej základy práce s počítačom. Norton Commander, Win 3,1 a príkazový riadok v DOS-e. Nechtiac som pochytil zo všetkého trochu. Keď som skončil u lesov a začal pracovať vo VW, dostal som sa k počítaču aj v práci. Unix na termináli, neskôr klasické PC - to už bola doslova hračka, také dobré základy som získal na tej haraburde. Nečudo, že k nej mám sentimentálny vzťah a nedokážem ju vyhodiť. Sem tam (raz za uhorský rok) ju ešte poskladám a zapnem. Zaspomínam si na rok 1994, keď som obdivoval "mašiny" za 120 tisíc (toľko stáli vtedy notebooky) v Softwarových novinách (teraz Click!). V máji som v rámci sentimentálneho stretnutia objavil niečo, na čo som už skoro zabudol. Denník, ktorý som si na tom stroji písal. Z dôvodov rýdzo praktických (aby sa zachoval, keď to PC vyhodím), hodil som ho na svoj zápisník, pardon - blog. Ak máte chuť si ho prečítať, presunte sa do mojej rubriky nazvanej Denník z útrob starého PC.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu