reklama

LAPSUS Learning - ja chcieť žiadny teória!

Ja chcieť zarobiť ťažký peniaze v Anglicku. Ale ja vedieť ten reč trochu málo. Ja chcieť nie ťažko učiť, ja chcieť žiadny teória. Preto ja kúpiť za polovica môj výplata LAPSUS Learning. Áno, ja rád tento spôsob, keď nikto byť mučiaci s gramatika a slovíčka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Tam oni ma učiť ako malé dieťa, počúvajúci svoj rodičia. To je jednoduchý. Ja nájsť preklad tak trochu skomolený. Ja vytvoriť doma anglické prostredie a ja počúvať CD. Stále. Nie jeden, dvanásť!

Ja byť nie mučiaci s gramatika, ale môj manželka a dieťa byť mučiaci každý deň. Môj kolegovia tiež. Ja počúvať a počúvať a počúvať. Nahlas! Aby to robil ako v ten realita. Popri tom ja predstavovať v svoja hlava, čo oni tam hovoriaci.

Ale ja rozumiem nie aj tak. Ja asi tak trochu hlúpy byť. Preto ja musieť aj čítajúci ten tak trochu skomolený preklad. To znamenať, že preklad napísaný v doslovné znenie byť. Ja čítajúci, počuvajúci a čítajúci, počúvajúci ib-furt byť.

Oni hovoriť tam, že ja musieť mať pôžitok učiaci jazyky. Ja mal pôžitok. Iba iní mali nie veľmi veľký pôžitok z môj učenie. Dve mesiace ja mučil všetci!

Správne. Už ja byť dlho tak učiaci. Dnes ja čítajúci o nejaký psychológ, čo hovoriť, že malé dieťa tak môže učiace byť do dvanásť roky starý. Bude niečo pravda na tom?

To bude prúser byť. V ten koniec ja nie vedieť po anglicky ešte ani zaťať, ale ja už stihol zabudnúť po slovensky. Čo ja robiť môžem teraz? Keď v ten koniec ja myslieť po anglicky v slovenčine?

Ty nepoznať nejaký kurz zázrak pre slovenčina? Ale ja chcieť žiadny teória!

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu