reklama

Viete kto je smogér?

Ttu otzku položil v utorok svojim čitateľom Daniel Duri. Dnes priniesol rozltenie, ktor by mali poznať aj blogri zo Sme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (50)

Zaslúžilí bloggeri pokladajú projekt Sme za tsunami, ktorá rozvírila pokojné hladiny blogov. Veľa škody a málo vyplavenej kvality. Aj tá sa stráca v nánosoch "smogu". Po chvíľke vlna opadne a nastane opäť kľud. Asi tak by sa dali parafrázovať výhrady. Iste majú čosi do seba, ale v tejto veci patrím medzi tešiteľov a nie medzi vyznávačov apokalypsy.

Za seba môžem povedať, že keby s týmto projektom Sme neprišlo, nikdy by ma nenapadlo dať sa na blogovanie. V mojom prípade by nikto o nič neprišiel, ale nie u každého to platí. Ja osobne som o blogoch už čo to vedel, avšak čítaval som hlavne IT blogy a žurnalistov, ako sú Petr Koubský, Marian Jaslovský, Ivan Straka a pod. To ostatné na scéne sa mi zlievalo do neurčitej podoby pubertálnych písačiek. Dnes sa už viac obzerám a viem, že som sa mýlil.

Verím, že projekt pritiahne viac ľudí v mojom veku a starších, ktorí prinesú veľa nového a nájdu si svojich čitateľov. Nemusia to byť zrovna noví ostraváci.  Stačí, keď budú sami sebou.

Ešte k tej diskusii na Ambience a k staršiemu článku na Spravodaji. Rony si už vyvzdoroval, aby sa rozlišovalo medzi blogom a príspevkom. Teraz ide o Blogportál a jeho SMErovanie. Som v tomto spore na Ronyho strane a nechal by som, nech si kazdý registruje svoj blog individuálne. Len by som pritlačil priamo na Blogportál, nielen na Tomáša Bellu. Lebo čo keď sa k Sme pridajú aj iné noviny? Potom to ešte len budú tapety: blog.idnes... blog.lidovky... blog.reflex... blog.pravda... blog.blesk(ovky). Názvy pre nich môžete pre istotu vymýšľať už dnes.

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu