reklama

Ako som zrušil pevnú linku

Včera som sa konečne definitívne rozhodol a išiel som zrušiť pevnú linku. Dôvody sú každému zákazníkovi ST Telecom dôverne známe. Vysoká cena mesačného paušálu, nemožná marketingová stratégia (to by ich zabilo ponúkať nejaké lepšie telefóny k paušálu?), nezmyselná cena prípadnej DSL prípojky, a ak si niekto skúsil ich dial up... Ten podnik má, žiaľ ešte stále, more príležitostí, ale tak sa mi zdá, že čaká na bozk, ktorý ho konečne prebudí. Tak som aj ja pridal k bozkávajúcim.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

V škôlke musím byť do pol piatej, inak riskujem, že keď manželka robí poobede, tak si syna zoberie niektorá učiteľka domov. O pol štvrtej som teda nabehol do Telecomu na Jarošovej ulici. Vybavím a idem, myslel som si pred vstupom do miestnosti. Svoju naivitu som v plnej kráse prezrel pri pohľade na rad, za ktorý by sa nemuseli hanbiť ani mäsiari s tovarom v piatok za Husáka. Porovnanie jednotiek radu s počtom aktívnych boxov - cca. pätnásť ku trom - vyústilo do otočky. Vyrazil som pre syna do škôlky a koketoval som cestou s myšlienkou, že to zruším až v marci. Lenže predstava ďalšieho, v podstate zbytočného, päťsto korunového účtu ma aj so synom vrátila naspäť. Prišiel som o 16.20...

Pomer zákazníkov a boxov sa nezmenil, len mierne preskupil. Tesne za mnou prišiel jeden pán s chlapcom, ktorý bol rovesník môjho syna a obaja si hneď padli do oka. To bolo jediné šťastie, lebo neviem ako by som inak s ním vydržal. Nejaký detský kútik je pre túto firmu neznesiteľná finančná záťaž. Čas nám skrátila hádka o poradie, lebo aj časenky sú priveľký komfort. Okolo piatej, keď som práve porovnával so spolučakajúcimi počet ľudí, ktorí mi pred rokmi zavádzali linku s počtom obsluhujúcich (dvaja zapájali, šiesti pozerali plus šofér ku trom) sa zdvihol zo stoličky mladý chlap, ktorý obsluhoval jeden z boxov. Zahlásil svojej kolegyni: "Ja robím len do piatej a nikto mi nezaplatí, keď tu budem dlhšie."

K všeobecnému údivu odišiel. Len pre poriadok pripomeniem, že otvorené mali mať do 18.00. V rade to zavlnilo nespokojnosťou, ale nepomohli sme si. Za desať šesť som sa dostal konečne k pani, ktorá tam aj s ďalším kolegom vydržala - sami dvaja v zúfalo prehratom boji Telecomu. Oceňujem, že bola veľmi milá, ochotná a trpezlivá, neviem, či by som na jej mieste dokázal tak jednať s podráždenými zákazníkmi. Vysvetlila mi, že mesiac trvá výpovedná lehota a potom budem mať tzv. spiacu linku. Tri mesiace mi ešte budú môcť volať a môžem sa kedykoľvek vrátiť späť.

Keď som odchádzal, rad bol len o málo menší, ako keď som prišiel... Veru, veľa by sa muselo zmeniť, aby som sa vrátil.

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu