reklama

Ako som stratil telefón

Najhorší je prvý pocit. Siahnem do intímnej zóny vo vrecku a nič. Kde som ho len... Ešte nepanikárim. Prejdem všetky miesta, kde ho zvyknem nechávať. Nič. Beriem manželkin telefón a vytáčam sa. Zvoní. Prejdem všetky miesta ešte raz a pridám aj tie, kde ho nikdy nenechávam. Aj chladničku. Nič. Už začínam byť vytočený.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Nasleduje výsluch rodinných členov. Nikto nemá o mojom telefóne ani páru. Pre istotu prehádžem aj synove hračky. Čo ak som mal tichý režim? Chodím hore-dole po dome... viac-menej panicky ako systematicky. Ukradol ho niekto? Nie, to by ho už dávno vypol.

Vyrážam na dvor. Veľká pátracia akcia pokračuje. Tu som robil triesky, tu som zametal, tu som kosil, tu som rýľoval... Do čerta, ráno som ho ešte určite mal. Volal mi XY. Telefonoval som s M. a aj s V. Pokúšam sa spomenúť si na nespomenuteľné...

Zdalo sa mi to? Akoby som kdesi v diaľke zachytil melódiu. Uši mám vystreté ako naša Besina. Jasné, to je Petr Hapka! Perinbabka. Ako tú melódiu neznášam pri budení, tak som teraz poskočil od radosti. Lenže, odkiaľ sa ozýva? Prechádzam okolo psej búdy, kdesi od suseda začal kvičať cirkulár a zvuk som stratil. Potom ho znovu počujem. Ale veľmi tlmene. Akoby spod zeme...

Sakra! Jasné, že spod zeme. Na mieste, kde stojím má Besina - polročné šteňa nemeckého ovčiaka - hrabaciu zónu. Cvičí tu baníka, či čo. Kľaknem na kolená a hrabem. Holými rukami. Besina nechápe a myslí si, že mi šibe. V polmetrovej hĺbke, po objave troch kostí a jednej rozhryzenej tenisky, nájdem konečne telefón.

Chvalabohu funguje :) Musel som ju pochváliť. Ani nie pred týždňom som nadával, že všetko čo môže rozhryzie.

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu