reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
reklama

— Zamyslenia —

Vianočné posolstvo šéfredaktora Churcha

Erik Galamboš

Vianočné posolstvo šéfredaktora Churcha

Mám osem rokov. Niektorí moji priatelia hovoria, že žiadny Santa Claus neexistuje. Tato vraví, že ak niečo napíše Sun, vždy to sedí. Prosím, povedzte mi pravdu; existuje Santa Claus? VIRGINIA O’HANLON

  • 20. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 297x
  • 2
Prezumpcia viny

Erik Galamboš

Prezumpcia viny

— Ja som tolerantný človek, — povedal mi raz kamarát pri treťom pive. — Mne neprekážajú čierni, červení, ani žltí. Dobrí ľudia sa nájdu všade. — Áno, — odpovedal som mu. — Až na to, že čierneho, červeného, žltého, ba aj bieleho človeka nevidíš skoro nikdy. Ak sa lepšie prizrieš, vždy ide o rôzne odtiene hnedej farby. A dobrí ľudia? S dobrotou sa farba kože stretáva len v predsudkoch. Inak nemajú spoločné nič.

  • 24. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 349x
  • 8
Re-kapitulácia

Erik Galamboš

Re-kapitulácia

Monika triezvie: Už mi nemá čo povedať. Nič u mňa nespraví. Nezaujímam ju. Nepočúva ma. Pozerá skrz mňa. Dvíha obočie. Odťahuje ruky.

  • 20. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 836x
  • 3
Diablova tvár v zoznamoch a okolo nás

Erik Galamboš

Diablova tvár v zoznamoch a okolo nás

Faustovské úpisy sme pribili na verejný pranier. Kto je špina a kto pošpinený? Kto donášal, koho k tomu dokopali? Sú pod sebou, zmes rôznych ľudí a motívov. Máme príležitosť pohoršiť sa, zabudnúť na vlastné ústupky. Potom pri pive s nostalgiou spomínať na staré dobré časy, keď mlieko stálo dve káčées a polovica jeho produkcie vytiekla už v prepravkách.

  • 30. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 795x
  • 6
Viete kto je smogér?

Erik Galamboš

Viete kto je smogér?

Ttu otzku položil v utorok svojim čitateľom Daniel Duri. Dnes priniesol rozltenie, ktor by mali poznať aj blogri zo Sme.

  • 17. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 980x
  • 50
reklama
Maslo

Erik Galamboš

Maslo

To nie je možn. Tatino mi to natrel!

  • 24. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 773x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu